SinePoPCorN Film Blogger Temasi


sade film blogger temasi


      İlk olarak herkese merhaba arkadaslar. Bu sizlerle paylasacagım ilk temam olmakla birlikte 
' Paylasmak güzeldir' sloganını blogumda başlatmıs bulunmaktayım :) Yeni paylasım yapacagım kategorileri açmak için blogumda sag tarafta anket açıcam ve sizin istekleriniz dogrultusunda ve ihtiyacınıza göre yönelicez. Her neyse nerden gene nereye geldik. Geyige sarmadan bugünkü ziyaretimizin amacına gelelim. Bugün size (sanırım ozicab'ın filmadresi temasının aynısı) (çaktırmayın!) gördügüm bir film teması vardı benim gibi keşke şu temanın dosyası vahiy yoluyla gelse diye içinden geçirenler için birazcık ugraşıp ( tabi benim gibi bir kod özürlü için zor bişey olsada :) ) elimden geldigince düzenlemeye çalıstım arkadaslar. Kullanmak isteyenler olabilir düsüncesiyle paylasmak istedim. Yanlız sizden bir istegim var. Google profilini ve Facebook sayfamı begenerek destek olursanız sevinirim ( Hiç kimse begenmiyo da sıkıntı var biraz :) ) Neyse neyse kulaklarım çınlamadan paylasayım şu temayı. Bir tema paylascaktık nelere nelere girdim :) Herkesden özür diler. Begenende begenmeyendende allah razı olsun der ve ben kaçar ...