Harc ucretleri

Arkadaşlar yapılan açıklamalar göre 1.ögretim ve acık ogretim harc ucretlerinin kalkdırıldıgı duyuruldu. Evet yanlıs degil :) Ama şu soruyu sormayı unutmayın;

2 .Ögretim Harc Ucretleri ne oldu ?


    2.ögretim harc ücretlerinde degişen bişey yok arkadaş, ister paran olsun ister olmasın 2.ögretim  okuyosan bip.. bip.. ödeyeceksin diyor devletimiz... 

    Heyecanla harc ucretleri kalkar diye ümit ederken biz yandık başkaları yanmasın derken bir kazık daha girdi sanki acısını hissettim. Artık ben bu egitim sistemine diyecek bir söz bulamıyorum arkadaşlar.Okuyun diyolar okumaya çalışıyoz bu seferde g..tümüzden ( afedersiniz) donumuzu istiyorlar. Daha fazla bişey yazmıcam arkadaşlar bunu yazının sonu iyiye gitmez bırak durduk yere mahkemelerle ugraşmayalım şimdi... İçimizden bu kararı anma ve kutlama merasimine ben başladım. Ödedigimiz bütün harçlar yetkili yerlere girsin diyerlerek geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum arkadaşlar.

Arama Sonuçları:harclar kaldirildi,harc ucretleri,2.ogretim harclar,acik ogretim harclari,kaldirildi,ogrenciler,universite harclari