Wordpress Tema Paylasımlarımız Basladı


Wordpress Tema Paylasımlarımız başlamıştır.

    Bir sinirle wordpresse yeter diyip blogger'a geçtim ama malesef blogger bütün isteklerimi karşılamıyor. O yüzden sanırım biraz blogumu aksatmaya başladım. Neyse konuya dönelim arkadaşlar.Wordpress temalarında geniş bir arşim var ve cogu temaya elim uzanıyor. Cogu webmaster forumu warez olarak saydıgında forumda paylaşmayı uygun görmüyorum ve açıkçası forumlarda paylaşmakta istemiyorum.Blogumda arada güzel wordpress temalarını paylaşmayı düşündüm.Eger blogumu takip ediyosanız yada bu yazıyı okuyosanız bu konu altından istekte bulunabilirsiniz.Neyse daha fazla uzatmadan paylaşımlarım umarım işinize yarar diyor ve iyi bloglamalar diliyorum..
                                                                                                                     ~ Psikopus




Arama Sonuçları:wordpress,wp theme,wordpress premium themes,wordpress temaları,
Wordpress Tema Paylasim
Psikopus Reviewer-Name-Hereon Aug 19 2012
Rating: 5